Saturday, February 20, 2010

takut, tapi aku ignore,


aku takut.
takut aku hilang kawan.
lagi-lagi kawan baek.

aku tak penah ade kawan 'rapat' sepanjang zaman.
seingat aku la.
kalau rapat pon.
lepas tu mesti da tak rapat.
=(

aku memang sedar benda ni.
dari dulu lagi.
bile aku kawan dengan seseorang.
bila rapat sangat.
mesti nanti da tak bape nak rapat.

tak bape nak rapat sangat aku boleh terima lagi.
kalau terus tak rapat.
gaduh ke.
lost contact ke.

camne?


ye ye.
aku tau.
setiap pertemuan ade perpisahan.

perasaan nye macam ni. T_T


*oh tak sangka ! : cuti sangat singkat kan. haish*

6 ratus ribu komen:

Relax la Kak Cici~
Kte baru jer x contact K.Cici beberapa saat..

xkan da rndu kot~~~~

Dah wish bufday kt Kak Pia??
Dia lagi la..

Mentang-mentang dah dekt ngn Abg. Hafiz..
terus lost contact.

Social..social..

anis : jgn perasan la. haha. oh ye. besday dye bile eh? haha. biase la. esoq kau da ade pakwe pon ntah2 lupe aku. hahak.

kau ni pehal?
jiwa kacau?
aku ingt aku sorg je cmtu.
huhu

momo : entah. ingt kawan lame yg tak bape nak rapat da. buat aku sedih. uwaaaa.

"esoq kau da ade pakwe pon ntah2 lupe aku"

Masalahnya,
belum ada BF lagi pun kita dah lupa kt Kak Cici.. Cmner tuh??

Birthday Pia (biadab tu.. panggil Pia jer), ntah.

Tapi kita dah wish kt dia.

anis : hahahaha. biadap doe kau. yeke. aku tak wish. lupeee ke tak tauuu. macam tu la. haha.

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds