Monday, September 27, 2010

a a a auumm.


aku penah pelik pasal 11:11 dan 1:11 kan?
sekarang tak pelik lagi.
sekarang rasa macam benda tu nonsense.
tahu nonsesense?
merepek lah.
serius shit merepek.

"These 11:11 Wake-Up Calls on your digital clocks, mobile phones, VCR’s and microwaves are the "trademark" prompts of a group of just 1,111 fun-loving Spirit Guardians, or Angels, and the 11:11 prompt is their way of using our innate ability for pattern recognition to let us know that they are here. Once they have your attention, they will use other digits, like 12:34, or 2:22 to remind you of their presence. Invisible to our eyes, they are very real."

tak cukup?
lagi?
ni.

"Our earthly 1,111 Spirit Guardians, often called "Midwayers," have been assisting folks of all walks of life for many centuries. George Barnard, the original human member of the 11:11 Progress Group, has been privileged to call them his family, his coworkers, friends and teachers for almost 60 years. Get an introduction into some of George's experiences in "From the Desk of George Barnard"."

yang aku faham lah kan.
macam 11:11 ni wakeup calls.
means alarm untuk kau yang lihat digit 11:11 ni yang ade malaikat sekeliling kau.
(memang lah weyh. malaikat dekat bahu kiri kanan ni 24jam tahuuu)

benda tu lebih dikenali dengan panggilan roh penjaga
(bak kata google translate, ok losserr kan gune google translate. tapi peduli ape aku. haha)
sering disebut "midwayers," telah membantu orang dari semua lapisan masyarakat selama berabad-abad.
(thanks 'jaga' kami berabad abad. wtF. ok. sabar sabar)

dan bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.


aku malas nak baca.
malas nak google translate.

malas sebab taknak percaya benda ni.
semua macam kearah kurafatan.
kan?

tapi kalau nak lebih google lah sendiri.
dan if fahaman aku ni salah.
tolonglah betul kan.

aku dihantui benda ni agak lama dah.
dan sekarang ni mula berjinak jinak dengan pandang digit jam 12:34, 2:22, 3:33.
haishhh.

"they will use other digits, like 12:34, or 2:22 to remind you of their presence."
-___-"


berdebar debar gak lah taip entry ni.
ni sebab sekarang aku rajen sangat stalk tumblr orang.
dan dorang harap sangat benda ni berlaku pada dorang.


macam nak buat tumblr lah.
cuti sem cepat cepat lah please. pretty pleasee. :)


perasan sekarang macam ni !

ni skins untuk google. later lah cerita.


a a a a aaaummmm.

sebab

assignment dah siap !

yeay !

tinggal macro je.

no yeay ! ;(



*oh tak sangka ! : test esoq tapi rileks rileks je. cool kan? owsom ! hik.*

4 ratus ribu komen:

ni, aku xpaham.
xpe la.
malas gak nk paham.
haha.

nfsh : aku pon tak paham. malas nak paham. mengarut.

jgn pcaye bende karut..leh jd gler..!!

ma : mane ade percaya.

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds