Wednesday, January 12, 2011

tanda seru, tanda bengang.


5 pagi,
curik curik online.
sorry ah tiq.
nampak lappy mima terbukak pastu modem kau tercocok kat situ.
aku ape lagi.
dah ah takleh tido.
esoq takde kelas pulak.
gian nak online.

sumpah takde internet macam hidup dalam gua.
hidup dalam gua pon tak camni agak nya.
knows nothing !
naseb kelas dekat lab.
dan hp cikai aku tuh boleh connect wireless.
bersyukur gile !

ingat nak beli modem maxis.
tapi cam lahanat pulak lambat nye kalau online dalam pukul 8 malam camtuh.
takkan nak stat online pukul 5 pagi setiap hari sebab lajuu hangak.
mapuh kerah ah !


jumaat petang takde kelas.
stat jumaat terus on lappy sampai pagi senin.
24jam online.

lantak !
HAHA. ;D


banyak tanda seru sebab bengang takleh blogwalking, stalking, downloading and gossiping and etc etc. dem dem !


*oh tak sangka !: setiap kelas, setiap lecturer lemau. pastu fb nak tutup 15 march. macam tragis je birthday aku tahun ni tanpa fb. dem !*

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds