Tuesday, January 25, 2011

tekanan kiri kanan depan belakang


sem last yang depressed.
first time rasa nak QUIT sejak 5 tahun study.
sumpah rasa nak quit sangat.

sepatutnya last sem ni enjoy doe.
ni tak.
dengan lecturer yang SEMUA bosan.
kredit hours yang banyakk.
kelas BOSAN yang banyak.
supervisor yang macam bosan tapi best (kot).
research mini thesis yang tak gerak gerak.
sakit gusi rasa macam gigi dah teralih.
(ok gusi takde kena mengena. cett)
perangai manusia yang hipokrit.

tekanan perasaan !

jiwa aku ok lagi.
kalau tekanan jiwa.
dah boleh hantar aku masuk tampoi atau tanjung rambutan.
ok, aku prefer tanjung harapan.
datang time magrib, cara doe.
HA HA.


ok dah, perasaan masih terkawal, belom lagi moody, masih boleh gelak gelak. kalau aku dah start moody TOLONG INGATKAN AKU ANNA RAFFALAI eh eh, TOLONG INGATKAN aku benda benda seronok supaya aku tak moody straight 2 3 minggu macam anis adnan. aku tau korang baca, pretty pelase. :)


*oh tak sangka !: siot nye zanza, ape dose aku kat kau za. and monmo, jangan lupe jam dan dkny aku. aku berdoa sambil taip ni. *aminnn* (tekup tangan ke muke) gagagaga*

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds