Wednesday, February 2, 2011

priceless !


-AMARAN !!: entry GAMBAR banyak yang PERTAMA dihariharisaya. :)-

mana nak mula?

1. Bukit tinggi. :)


dalam monorail. heading to bustation -tak ingat nama tempat, teruk dah sindrom aku ni. ;'(


kena tinggal bodo bodo je tepi highway !


6 orang dalam teksi plus driver teksi. 7 semua !


sampai dah ! teruja nak mapuh kawe deh ! :)


ngeja ler sendiri ye. :p


kaki tak cantek, batu batu tu yang cantek.


ikan kaloi loi loi.


aku rasa dalam gambar ni aku lah paling cun ! ehem ! HA HA.


depan belakang gaya skema, tengah tengah gaya tak boleh blah.


the TALLEST women in the MALAYSIA. hihi.


arnab pakai celak dekat celah kangkang. -arnab, bukan ainey tau. haha.


aku kuis kuis je. hahak.


DONKEY HIHOHIHO LIVE ! -busuk nak mampos !


gadis highway. korang ade? haha.


colmar malam malam. french village. stimmm gile masuk sini. HA HA.


aku 18sx ! tunggu pakcik bus tepi highway ! priceless !


welcome HOME ! :)


2. Atiq's house, Kalumpang !


mima paling comel. aum aum ! ;P


macam cover band. aku vocalist. setuju? HA HA.


tokey jagung. saya pemakan jagung bakar je. nom nom.


kanak kanak rebina. seronok nak maen air.


macam pemenang ratu cantek. aku 1st, anis 2nd, atiq 3rd. HA HA ! perasan !


me loikke ! you? like la. like laaa. aha. ;)


3. girl's day OUT !


sebelum tercabut shawl. HA HA.


monmo. aksi ANTM konon. cett. ;)


shhh shhh. MANIS FANCLUB bermesra ! aum aum ! ;)


bukan saya punya.


mampu c3 je. tu pon MURAH GILE woi ! kakakakakaaa.


4. JPA's day OUT ! HA HA. thanks MONMO ! :)


kak long teruja's. HA HA.


thanks mo. pakai AIR MAHAL nampak flawless ! HA HA.


taknak bahan mima. taknakkkkkk. mima comel. kan kan? hihi.


aku konon nak gaya paling menawan lah kan. padahal lengan besarrrr ! dem.


seronok julur kaki, julur kaki ! hihi.


thanks;
ex-wing fc6.
pakcik teksi.
paksi bas.
atiq's family.
warga 4B19
dan
warga angkat 4B19.

:)



p slash s: how come aku ade rase nak quit. betapa seronok nya sem akhir ni ! ;')

2 ratus ribu komen:

*taip komen dgn muka jeles dgn baju singsing lengan*


perghh!!!!! pergi bukit tinggi tak ajak yg laeeen!!! hahaaha... br lps ckp2 ngan k'shira psl semua.. isk isk..

HAHAHAHAHAHAHA !! (sumpah gelak baca komen mira) kecil kecilan je. eleh cira tuh. ajak pon takmo p. ape cer? haha. laen kali keh mira. turun banjir surut dulu. (takde kena mengena dengan banjir huahuahua) :)

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds