Monday, July 25, 2011

memori daun pisang


tadi pulun buat report,
ibu pulak sibok kemas stor dye.
semuaa barang dye buang.
bagus bu, bagus.
hihi.


pastu ade selonggok barang aku,
khas untuk aku tengok,
sama ada nak buang or nak simpan.
tergelak gelak la gak baca benda merepek tulis time muda muda remaja dulu.
eceh.


tapi yang paling buat aku senyum simpul,
satu kad ni.
sumpah, kalau tak jumpe,
sampai bebile pon aku takkan ingat.
fyi, aku adelah seorang yang mudah lupe,
sape kenal aku, dorang tau aku lupe macam mane.
terok benor.


ok,
berbalik pada isu asal,
kad tu dari seorang kawan lama,
dulu time dekat segamat,
kiteorg duduk satu wing,
satu wing tu ade lah 20 bilik kott.
(kot, sebab aku tak ingat. hihi)
setiap bilik 2 penghuni,
kalau lebih tu, tu penghuni lain lettew.
keh keh.

lepas tu kitorang ade buat party wing,
(garu kepala)
aku lupe, tahun bile,
pastu tetiap tahun ke ntah kitorang buat,
entahhh,
aku lupe.
dem.

yang aku ingat,
ade meeting wing,
pastu kitorang nak buat party wing.
pastu ade yang cadangkan satu permainan,
permainan tu macam ni;

setiap orang akan dipasangkan as kapel,
tapi kite tak tau siapa kapel kite.
contoh, kite jadik perempuan, dan kapel kite akan jadi lelaki.
dan dorang pilih pasangan artis, contoh macam yusry dan lisa surihani.
(contoh je tu. hihi)
dan dalam masa seminggu,
kite akan diberi masa untuk berkenalan dengan pasangan kite.
it's so much fun weyhh.
sebab kite akan sorok sorok tulis surat.
yeppp, mengarang surat, sebab kalau tak buat macam tu kite takkan tau pasangan kite sape.
selain tu, kite boleh gak bagi hadiah or what so ever yang akan buat kite menang.

seminggu tu,
setiap hari akan tengok dekat box yang dah disediakan dekat papan kenyataan tu.
kalau jahat,
ade orang intip.
tapi pepandai ah taknak kantoi.
bile ingat balik lawak sungguh.

teka teka,
aku jadik lelaki ke perempuan ?
haaaaa.










aku jadik perempuan la.
aku kan perempuan melayu terakhir, ayu, sopan je.
eceh.
HA HA.

pastu teka lagi,
aku jadi artis mane ?
haaaa.







aku jadi;

JLO ! HAHA. (aku pon geli, tapi aku dengan JLO kan tak jauh beza, ade iras iras giteww. KAH KAH.)


ade kad ni,
dengan sepucuk surat,
aku dapat hadiah ape ntah aku pon tak hengat.
soryy la marc, barang ape ntah u bagi, i tak ingat,
u ingat ?
hik hik.


ok, sape pulak MARC ANTHONY ?
nak tauuu ?
takleh,
rahsia rahsia.
haha.


yang penting,
aku tau,
dye tau dye sape,
dan dye ade kat bloglist aku.


weyh MARC (bukan nama sebenar),
sebab benda ni la kite kawan balik,
sumpah sedih time last hari tu jumpe kau,
thanks bagi aku coklat,
seronok sebenarnya kawan dengan kau,
perangai gile kau same macam perangai gile aku.
tapi kau lagi gile la. HAR HAR.
gile tak sangka kan,
kite boleh jadik pasangan.


tapi,
aku lupe,
kite menang ke hari tu ?
kite ke pasangan yang terpilih ?

hmmmmm.



p slash s; patah hati. boleh sold out pulakk. fuuuu. rasa macam putus cinta tau. sampai hati sold out ! sobs.

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds