Tuesday, July 12, 2011

trengkas


update atas permintaan.
tak tahu kenapa orang dari melaka suke benar melawat blog aku nih.
malas nak update weyh.
busy tau tak ! busy ! HA HA.


*untuk gambar yang lebih jelas, sila kelik pada gambar untuk tumbesaran luar biasa. wee~


gambar terkini. haa. tatap la puas puas ! haha.



serius tak muka aku baca novel. time ni cerita tengah klimaks. haha. jaga kaunter pon kena berhenti baca buku woi 15 minit.



Pesta Buku Selangor. Rugi woi sape tak mai. macam macam ade. thanks pada yang datang melawat aku. :)



rupe library baru. ni masa perhimpunan bulanan, looooong time tak nyanyi lagu Negeri Selangor.




spot me !! ;D


take part jadi ajk makanan dekat perasmian perantau library.



kerja hari sabtu. budak ni beriye color. comel je. :)



ni je. aktiviti sepanjaaaaaaang aku tak hapdate blog.
puas hati?
nak lagi? ni summary, nanti lepas praktikel ni aku buat karangan nye eh?
hihi.


Laaaaaaast but not leassst;


haaa, sape carik blog aku taip "SYIKIN COMEL" ni. haaa. baik ngaku cepat !! haha. btw, aku tau aku comel. ehem ! ;P



p slash s: tak kire. kau sape pon aku masih suka kat kauuu. hihi.

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds