Tuesday, October 18, 2011

dot dot dot


First of all,
Ewahh macam nak bagi speeh pulak.

HAPPY BIRTHDAY untuk aniZz cantek !!
Dah tua, suara dah matang.
Yang pentinggggg ape ?
Boleh tengok cerita ......
Hahak.
Kau sambung la ayat tu sendiri.
Dan jangan nak perasan, ayat cantek tu khas untuk bedayy kau je.
Sebab kalau nak bagi orang happy kadang kadang kita kena menipu sikit.
;D


Back to the storyy.
Lupekan pasal aniZz tu.
Dye tak popular ponn ~
HAHA.

ni, nak ceria pasal;

apam polka dot.
sirius sukaa gilaa buat menatang ni.
macam main kaler kaler.
habes tangan penuh pewarna.

*kehidupan orang takde kerja.


btw, ni buat untuk first time sebab ibu tatau nak buat kuih apa lagi nak bagi dekat nek usu yang nak pegi haji. fyi, ibu saya adalah seorang yang KENA, WAJIB, HARUS bawak kuih p rumah orang. *aku terlibat skali pulak tu. tak patut, tak patut.

-__-"





bulat bulat je. dah macam bola. comel macam aku. ;D




warna soft je untuk orang yang dah berumur. mana boleh kaler kaler sangat. soft soft je nice!




second batch. nampak tak ade ladybird. nampak tak ?




patut ade biru dot putih, pastu ungu dot putih. gune kamera ni semua jadi warna biru. coi.




ade penyibok. eh eh. penolong. dye tolong letak letak mangkuk kertas dalam dulang. tapi satu lubang letak 3 lapis mangkuk. kalau jual buat bisness ni bankrap makcik kau ni jattt.




dipaksa buat. takde warna hitam. tukar jadi warna biru pekat. dan patut warna merah. terambil pewarna merah jambuuuuu. boleh la labuuu.




HAHAK. ladybird gemuk gemuk. comel hangak! *puji kuih sendiri. tak boleh blah oi!


nak ?


nah! jemput makan. ;P




dalam ade filling. siap dah kopekkan dah. sila la makan. ;D





ejat panggil kuih sakit.
sakit pon sakit la jattt.
yang penting kau makan 3 hari nonstop dan tak sakit kann.


yang happy dah ade orang nak tempah!
$_$ keh keh.


tempahan dibuka!! eceh.
lepas ni rasa nak buat letak filling nutella.
nutella banyak gilaa sape ntah beli. ish ish.


lagi satu,
sapa kawan kawan rapat aku tunang.
aku nak bagi ni satu dulang.
mau dak ?
hihi.



mak aku cakap,

"kalau takde kerja kin, jual la ni, ajak zaty."




tersedak aku woi!



p/s; perasaan itu bilaa ada orang still ingat kau dan boleh mesra macam dulu.


4 ratus ribu komen:

comey la...sygnyer nak mkn.... LOL

cici...aku ade mkn ni 2 ketul akak tmpt keje ak bwk..dlm ade strawberi..ak nk coklat weh..e-day ak da lepas...rugi xdpt rase air tgn ko buat...toink²... aisehmen..sedap ni...hahaa...ak nk coklat... hahhaa

Wow!
Tak sangka tangan 'cantik'
Kak Cici boleh buat something yang
comel macam ni!


Serious comel!
Boleh buat online business.
Buat lah.
Kita nak 30% profit sebab bagi idea.


And,
thank you sebab wish birthday,
and cakap I cantik~~ (^0^)v


Err...
Kak Cici pun...err... cantik jugak...
(Oh Tuhan, maafkan hamba mu ini kerana terpaksa menipu BESAR. Aku terpaksa, Ya Allah..)

nak kek....bawak esok...plezzzz....nak nak nak...comeinye...

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds