Monday, December 19, 2011

Masterchef To Be


kau tengok title entry ni.
amboi. ewah ewah.



Haaaa ! nampak macam ape ni?
ce teka. ce teka.
Hik Hik Hik Hikk.
(gelak nak kena lempang)



it is PIZZA everibadyyyy!
huehuehue.
ini konon konon prektis nak masuk Masterchef next season ah ni.
Puuuui! Haha.


naseb sempat tangkap gambar ni.
tak sampai seminit dah licin, tinggal tutup periuk jer.
-____-"

seminit tu ezegerate je.
5 minit la paling koman kan. haha.
:D



bakar atas tutup periuk je weyyy.
darurat. dapur tak siap kemas lagi.
sobs!



meleleh air liur?
aku tak bertanggungjawab atas pembaziran air liur korang.
Huehuehue.

takda sebarang tempahan dibuka.
nak?
uli sendiri. bakar sendiri.
aku pon sampai pecah lemak nak menguli nyaa.
sengsara nok!
Hahak.




ni pulak.
percubaan kedua masak benda yang bercengkerama.
eh eh, benda yang bercengkerang la.
Huehuehue.

kali pertama masak. sempat tangkap gambar.
tapi ada yang dengki delete gambar tu.
dem yuuuuu. i hatchu. hatchu!
HAHA.


abang kata, yang ni kurang umppph! sikit.
yang first tu umppph!!
dye makan sampai 3 kali tuuuu.
kembang hidung mak nok!
haha.


yela.
yang ni abah beli banyak nauu.
bape kilo ntah. tak gheti aku.
aku main taram je.
asal terbukak, boleh makan isi dalam sudehhh.



banyakkkk kan?

Kbai!
nak kutip cengkerang nak buat assesori nak jual online.

Huehuehue.



pssst, hari ni baru aku percaya pada "hikmah disebalik setiap sesuatu yang berlaku". Sabar aku dah berbuah, tapi belum rasa isi nya lagi. Harap Harap manis. :)

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds