Saturday, March 17, 2012

umur ni dunia je


entry before ni untuk kek kawen. yang ni untuk tetamu. auwwww. oh jodoh, masuklah meminang cepat sikit. huehue.




tapi yang ni jugak yang tersemat dihati.


keep slim this year? tapi bagi kek dengan coklat. patutnya taja la masuk london weight ke. paling cikai pon membership fitness first ke kan. hmmm.


sweet nyaaa ejat pilihkan ucu sugardoll ni. ahhhh. kek angah takde kan? takde kan? haha. dah la muka sugardoll ni gebu je macam muka aku. cis.


apa la sangat pada umur. tetap maintain cantek dan cun! huehue.


walaupun tanda harga tak bukak serta tanpa pembalut. nampak tak? ejat sayang aku lebih. taim beday angah takde pon hadiah camni. huahua.



adek beradek aku ni, makin meningkat umur, makin sweet semua nya. sebab kami adek beradek macam ni la selalu. harus ade kek pastu makan kek. dedulu kekecik takde de kek kek camni. dah tua tua ni la semua macam bila birthday je harus la ade kek sebijik. tapi last makan kek mesti bulan 5 sebab birthday ibu yang last. lepas bulan 5 takde dah nak makan kek lagi. sobs.

lagi satu saje je hide birthday dekat facebook. saja nak tengok sape yang bebetul ingat aku. gedik je. bila umur dah bertambah ni, wish pon dah cukup. dah puas dah rasa orang baling tepung telur kicap semua dulu dulu. :') 


4 tahun lagi boleh kawen. yeay! ^___^




p slash s: tak boleh bayang kalau aku anak tunggal. mesti takde kek, makan makan kek. kan?

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds