Tuesday, December 29, 2009

kenangan kau dan aku.


godek-godek.

Jumpe.

Rindu.






Tengok je gambar ni aku rase nak publish kat blog.
Bile kenang balik memang lawak.
Masa ni family day zamrud.
(zamrud tu nama kolej kediaman aku)
Mengikut tarikh dalam gambar.
Masa ni mungkin aku part 2.
Masuk acara ni.
(aku taktau nama acara ape. Tapi ikat kaki 3 orang)

Start game je, group aku ni la paling laju lari. Last-last, tak sempat nak patah balik kiteorang da tersembam 3 3 kat tanah. Gile masa tu weyh. Pandangan aku gelap gulita masa tu. Yang dengar gelak orang ramai jek. Memang takkan lupe. Sumpah.





Yang ni pule.
Masa besday aku.
Part 2 juge aku rase.
Sejarah besday paling teruk dalam hidup aku.

Aku kena calit kek. (calit macam pakai masker weyh). Hamper muntah sebab bau telur pada kek yang bagi aku sangat disaster. Kena simbah air longkang ciptaan ija. Maen simbah-simbah sampai 2-3 pagi. Kakak senior aku pon join. Dan paien yang emosi. Haha.

Sumpah sweeeeeettt.






Yang ni aku tak ingt bile.
Part 1 rase nye.

Tengok aje rupe aku yang hitam pekat lagi berkilat.
Grrr.





Hah.
Yang ni pengalaman midnite pertama aku.
Destinasi = Melaka (?. Melaka lagi. Grrr.)

Aku ingt sebab ada pakcik konduktor yang sebok nak tanya aku nak pegi mana tapi aku tak hirau lepastu dye boikot aku dan kawan-kawan aku dari beli tiket balik segamat. Cis. Takpe. Lepas tu kteorg pegi n9. Tak heran la pakcik oi. Boo !





Yang ni.
Skuad era avanza.

Datang segamat weyh. Dan uitm segamat la ofcos. Kebetulan je. Aku dan rumate nak keluar masa tu. Terjumpe kat parking sebelah dst tu. Yang best, aku menang t-shirt era. Huahua.

close up sikit. hee.





Ini.
Rumate-rumate aku yang best.
Weyh, gile rindu korang !

Tak boleh lupe masa kite miskin. Kite mampu makan nasi dgn telur goreng dan kicap je. Hari-hari pulak tu. Tapi tu yang best ! sumpah aku tak boleh lupe.





Ok2. Gambar same.
Cume tambahan rumate je. Hee.






Besties rumate yang penah aku jumpe.
(yela kan dulu sekolah harian. Mane ade rumate-rumate bagai ni)

Suke makan, suke tido, suke jalan, suke cakap, etc, etc. satu kepala dengan aku. Sume aku suke. Dye suke. Hahak.





Ok.
Ini gambar terpaksa letak.

-_-“

Haha.




Finally.
Aku grad juge.

Diploma Pengurusan maklumat, 2006-2009, uitm segamat, johor darul takzim.
Alhamdulillah.





Ok. Gambar takde motif.
Bukti aku alumni uitm segamat.
Eceeceh.



Ok. Memang rindu segamat.
Biasa la dikala nak naek sem ni kan.

Lupe kan segamat.
Hye puncak perdana, 3b11 !


*gambar tidak pernah publish dan di upload dimana-mana. tahniah ! anda pembaca bertuah ! haha*

3 ratus ribu komen:

hahaha,
sedih plak tgk.
ntah ntah, mira pun rasa cam nie masa part 6 nnt. :))


* ayoo k'cici.. muka anda masa part 1, aduyaii.. h-o-d-o-h
haha, kidding ya. :D

ak pun rndu segamat..uiyo dl kurus..haha

mira : tau pon, sesedih sgt tao. =( hahak. (nnt banding muka mira p1 ngan p6. mesti lagi buruk. huahua.)

ejan : sebok la. semua nak same. hahak. sekarang pon kurus la ! huh ! haha.

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds