Friday, April 29, 2011

hasil kerja kuat.


5tahun setadi.
6bulan yang gigih.
1buku kulit tebal.
105mukasurat.
20ringgit.


phewww~


muka baru bangun hantar kulit tebal 105m/s.



kulit tebal lagi tebal dan besar dari atiq. hihi.


syu teruja sangat dengan kulit tebal. ;P


partner kulit tebal I.
(thanks atiq. thanks selalu ade time aku serabut suka marah orang, ajarkan aku spss, jumpe puan sesama, marathon dari kolej ke kandang sesama, dan macam macam sesama. thanks tau ! ;D)



partner kulit tebal II.
(thanks syu amexkan kulit tebal dari kedai jahit, amex aku dari kolej bawak p fact, belajar buat spss sesama, cross tab, correlation hape jadah ntah. marathon macam masuk amazing race, hadap puan sesama sebab asyik lambat dari temujanji. thanks thanks. ;D )



PRICELESS !!


mana sangka aku dapat buat kulit tebal yang ala ala professor proffesor dan researcher researcher selalu buat ni. dulu bajet dalam mimpi pon macam tak lah kan dapat buat dan hasilkan. eceh. tapi ni. 105muka surat. banyak tuwwww. hihi. walaupun tak hantar on time tapi cukup puas hati.



special thanks too;

puan suriana che daud, selaku penasihat.
puan, terima kasih puan bagi kami kelonggaran hantar lambat, pastu kalau janji pukul 9 mesti kiteorg akan sampai lambat atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan. hihi. terima kasih puan paham perangai kami dan harap puan bagi kami A. hihi.

team kulit tebal (atiq, syu, ardah, aniz shahimi); thanks korang !

budak system warga 4b19; terima kasih ajar aku spss. bodoh piang. spss senang kot. haha.

budak 4b20 cik zett sabrina shinoda; terimas sebab bawak aku naik kereta kau p hantar buku tebal jahit pastu gelak macam orang gila dekat barra. hahak.

ibu abah; terima kasih ibu abah sebab bagi duit hantar p jahit kulit tebal. ye ye. 20rm je. lagi 30rm tuh biasa lah. duit makan penat buat kulit tebal. ;)

dan

kepada yang tolong secara langsung dan tidak langsung.

TERIMA KASIH !!


p slash s: nak kata aku poyo buat entry. lantak lah. yang penting ni titik peluh aku buat. kepada junior, aku buat 105pages. aku nak korang buat lebih. mampu? hihi.

2 ratus ribu komen:

nak menangis mak baca...kalah anugerah bintang popular..haahhakhak..cinci2..lawak n comel la kau neh...selalu buat aku pecah perut gelak..cis bedebah...

hoho.. terharu ceq bca..
thanz 2 u 2 bcoz sme2 wat research..
ajr spss gak n sme2 g jmp pn.. hehe..

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds