Saturday, May 14, 2011

perpisahan ini.





"The awkward moment when you see something really funny, but none of your friends are around you to laugh with you."



dengan sape aku nak bahan orang lepas ni?
dengan sape aku nak gelak sampai takde nafas pasni?
dengan sape aku nak gelak sampai takde bunyi?
dengan sape aku nak gelak guling guling?


dengan sape?

sobs sobs T_T


p slash s; sebak nyaa malam ni. sape letak lagu ni dalam playlist lappy ni. ;'(

3 ratus ribu komen:

SEDIHNYE...

x de sape nak berlumbe tdo nge aku...

x de sape nk tgk maharaja lawak ulang

x de sape nk join bahan mima

x de sape nk teman mkn nasi lemak pagar


ya allah kuatkan aku nk melupakan 4b19...

;(. sedih juga.
sudah terasa benda tu.

za: :(

mo: :(

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds