Friday, November 11, 2011

G-Day Part II



SAMBUNGAN DARI EPISOD LEPAS .. .. ..

episode lepas kauu.
macam drama siap ada episod.

-__-"


keluar keluar dewan je dah bersesak sesak dengan lautan manusia.
kehilangan orang tersayang tanpa peluk cium.
yang ada cuma dua manusia ni.

INI.

patut gambar last last ni. tapi ni je ada gambar bertiga. -__-

lepas tu dua dua hilang.
p carik family memasing.

jumpe pulak manusia yang ini.

INI.


Izzah Solehah. 5 years and still counting. Thanks datang, bagi bunga, bagi card, pegang beg aku berat hangak tu, pegang bunga aku yang gedabak tu, Teman aku keringkan peluh dan segala nya sepanjang 5 tahun ini. Kau cakap kau gemuk dalam gambar ni, sebab tu aku upload. KAHKAH. :D


lepas tu baru jumpe dua manusia ni,


mima yang dah mantap body nya. dah atiq yang memang macam tu je tak besar besar. dan cici yang cantek. *tetiba. HAHA.


gaya baling bunga, baling mortar tapi mortar still kat kepala -__- , dan baling mortar bebetul tapi mortar tersangkut kat pokok. ok. tak lawak. -__-"



ahli rumah tak cukup korum.


kekasih hati. :)



teman lelaki yang datang. HAHA.



pengusaha bunga. eh eh, silap. penaja bunga. kihkih.



photograper amatur. tapi gambar yang ni ejat tangkap. bagus jat. lebih bagus dari angah. huehue.



16 years and still counting. kawan yang lost contact macam mana pon still akan contact aku balik. thanks untuk bunga dan bear bermortar tu. :)



satu gambar hilang.
Ejan sorry. aku tau kau datang bukan sebab nak tengok aku konvo.
tapi alang alang kau ada, kita jumpa.
tapi tak sempat tangkap gambar.
my bad. my bad.
;(



Baru Part II. Bakal menyusul Part III, IV, V, VI, VII, VIII, VIIII, X .. .. .. ..

.
..
...
....


tu pon kalau aku rajin lah.
HAHAK.



p slash s: konvo ditemani family dan kawan kawan aku dah cukup bahagia. apa lagi yang aku perlu minta. semua dah cukup sempurna. eceeewah.

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds