Sunday, November 13, 2011

Iklan


Iklan sebelum sambungan episode G-Day Part III.
Aceeewwaah. Hik Hik.


Instead of this;




I more prefer this;



why ?

tanya aku lagi why ?
meh tengok lirik meh.

petikan lirik actually.


Ya sudahlah lirik;
" Ketika mimpimu yang begitu indah,
tak pernah terwujud..ya sudahlah
Saat kau berlari mengejar anganmu,
dan tak pernah sampai..ya sudahlah "

Insyaallah lirik;

" AdaNya, kau rasa tak berupaya,
Hidup sendirian tiada pembela,
segalanya suram, bagai malam yang kelam,
tiada bantuan tiada tujuan,
janganlah berputus asa,
kerana Allah Bersamamu "


boleh baca sendiri kot?
tak reti baca Maher Zain dah siap nyanyi haa.

lagu mana yang kau dengar.
buat kau lebih berputus asa.

tepuk dada. tanya selera guna akal bukan nafsu. :)

nak lagi?
aku rasa takyah kot aku nak ulas lebih.
perenggan pertama lirik kau dah tau mana baik mana buruk.

selera masing masing.
kan aku cakap. "tepuk dada tanya selera".
:)

lepas ni on repeat Maher Zain kalau rasa macam dah nak jatuh sikit sikit.



p slash s: dengar Maher Zain untuk hilangkan terasa hati. aku pon ada hati, ingat kau sorang je ada hati? *muka kerek*

0 ratus ribu komen:

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds