Wednesday, June 3, 2009

ibu pula kata.




cari yang memahami.
bertanggungjawab dan serasi.
berkekalan ke akhir hayat nanti.

haha.
gelak sendiri aku menaip.
kena adil.
entry abah kata ad ala-ala pantun dan puisi bagai.
ibu punya kena sama jugak.
baru aku tak di cop derhaka.
haha.
derhaka ke?

tapi kat mana nak cari tang tanggungjawab tu?
serasi dan memahami time bercinta boleh dapat dan dipastikan (kot).
tanggungjawab?
yang aku lihat sekarang, contoh2 yg ada depan mata.
time bercinta nmpak sgt la yg kau-kau itu bertanggungjawab la sgt.
bile da dpt, anak da ber dozen.
tanggungjawab kau mane?

sebab tanggungjawab jugak la.
serasi dan memahami menjadi punca.
jadi tak serasi, dan tak memahami lagi.

aku pon tak tahu.
mane nak dapat tahu cmne lelaki tu mampu memikul tanggungjawab.
aku tnye ibu.
laen yg di jawab.
haih.
hampir fobia dgn alam perkahwinan ini setelah nampak contoh2 di depan mata.
kang tak kawen tak ikut sunnah pulak.

*hampir fobia dan decide cipta ini entry. entry xde kena mengena dgn kehidupan aku sendiri. tp ad kena mengena dgn org sekekliling aku.*

5 ratus ribu komen:

anak mak abah neh....hehehe

ank manje..
ala..ko try la.
nk tgu ak edit myb lmbt ag
meh ak ajr ag skali..
1.kat dashboard
2.ko tkn button add
3.mskkn ekinjohan.blogspot.com
4.follow publicly
5.done =)

oit..smpi ati ko eyh?
huhu.
mn de pakse.
xpe la if ko xmo.
nti ak revert blk ke yg asal

asrah : mesti la anak mak abah. xkan atok ngan nenek pulak. haha.



ekinjOhan : memang anak manja. kenapa? jeles? haha.
tanx ajar. aku da pandai !

hahaha klaka la ko

ainey maryshal : ini aku. haha.

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds