Saturday, February 26, 2011

lapar sampai menjilat lappy.


sebelum nafisah buat episode makan bersama nafisah halid.
mari aku dulu yang buat.
hihi.

;D


mari mari
mari dekat.
(haha)

episod jalan jalan cari pasal eh eh cari makan bersama cici.
;)



ayam perap resepi rahsia. sorry guys tak dapat perap bersama sama. tapi ini yang terbaek abad ini ! eceh.


tadi mentah, ni dah nak hangus. ;P



nah ! close up ayam hangus tapi sodap nak mapuh !



jagung pon ade maaa. *thanks to atiq's family for the sweetest corn ever ! ;)



jagung dalam barisan !! ayam huru hara. hepp hepp !! biase ayam nih ! ;D



amboi. gambar candid kauuu. ehem, beliau ni bukan sahaja orang kuat membakar malah kuat makan, sopan santun, ayu, dan err cantek. HAHA ! (haaa muntah laa. muntah ! peduli hape aku).



awal awal...

ni makan sampingan. maggi kurryeah ! hihi.



tengah tengah...

ade yang makan pakai senduk.



ade yang makan pakai tangan.



ade yang makan pakai pecahan cawan? ??? (memule ingat kau pegang kulit telur ti. time ni aku dah nak marah sebab aku tak dapat telur kuning. tapi tengok tengok balik, cawan polisterin rupenye. what the F ! HAHA.)



ade yang makan terus sedut je.



ade yang makan tapi macam bergaya depan camera je. ;P



tamat riwayat...

asal tak licin kan je terus. takyah basuh. haha.



candid lagi. halah iklan jap !! hishh. aku nak interfram gak. blog aku kot. hihi.



eh eh. eh eh. hahahaha.



tu sosej. dengan tembikai. weyh naf ! asal tak amex gambar sosej. penat dorang beratur atas bara tau. huh.



senyuman puas hati dan kenyang. aku sampai terduduk macam tuh. sungguh tak sopan. HAHA.



abaikan muka aku. -__-"


HAHAHAHAHA. sumpah lawak ! ade yang tidor, ade yang buat gaya bebas. HAHAHA.



weyh bazli ! jatuh tak sempat megucap tau ! ;P



hazeem macam lapar lagi je. hahak.



ayam golek panggang. eceh.



25 batang jagung bakar. aum !



Last but not least,


adakah ini sebab jagung itu sedap ! weyh has, agak agak ah der. hahak.



ni baru part I punye hapdate.
tengok lah kalau rajin.
i will come out with other entry. maybe.
doa lah aku rajin weyh !
;)


tengok tengok balik. memang banyak gambar LUCU dan lawak. aku dah macam sawan tersenyum sorang sorang depan lappy. dan lapar balik bile tengok makanan makanan yang ade. yes, we don't have much food, but we are satisfied and kenyang gile babas kan? good job semua orang !! *clap clap



p slash s: guwa sebok nak kipas ayam tuh panas panas sebab harap harap dapat kecikkan pipi guwa ke, ape ape yang patut ah. tapi tak pon. dem. ;D

5 ratus ribu komen:

cissss!!!
curi idea aku! mentang la internet kau laju. blh la berlagak.
ni aku nk marah ni.

btw, aku setiap kali bukak folder kalumpang, mesti pegi tgk gmbr ayam weh.
ntah kenapa.
haha!

sebab ayam yang aku bakar sedap nak mampos kan? kan? kan? hahahaha.

mungkin. mungkin juga sbb gmbr ayam tu aku yg snap.
wekk! :P

babe! sumpah rindu baca entry lama2. :(

Google nama sendiri. pastu kan keluar entry yg ni. tlg la rindu gila....... sob sob..

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds